CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

WELCOME

wiNd0oW mUsiC

TOPENG TOPENG KEHIDUPAN..

Hrm...agak lama aku tidak menulis catatan disini..rindu rasanya..tapi bukannya apa..cuma keadaan menjadi sebuk..haaa..ini lain pulak cerita yang ingin di ceritakan,diuwar2kan,dan di kongsi bersama..cerita ini bertajuk..''TOPENG-TOPENG KEHIDUPAN''.

Aku akui yang diriku sering menggunakan topeng-topeng kehidupan..tapi aku percaya manusia seperti aku dan juga anda juga sering menggunakan topeng-topeng kehidupan,tapi mungkin anda lebih dahsyat dari aku..mungkin anda bukan sekadar menggunakan topeng -topeng kehidupan,mgkn anda menggunakan topeng-topeng harian!! wah!! bahaya ke??

Soalan ini masih belum di jawap oleh segelintir masyarakat,kadang2 bukan segelintir masyarakat tapi semua.bagi pandangan aku,topeng-topeng kehidupan harus dipakai oleh kita!! eh!! mungkin tidak!! aaaRRRRgggg!!!!!!! aku pun x dapat memberi jawapan..hah!mungkin ia baik digunakan tapi ada kesan sampingannya..contohnya seperti ubat! makan apabila sakit ia bagus..tapi bila makan berlebihan mendapat kemudaratan.

Tapi kadang2 geram juga pada orang yang menggunakan topeng tersebut karna hanya ingin merapatkan diri dengan kita bahkan disebaliknya menikam diri kita dari belakang..ada juga perkara ini berlaku pada diriku..melalui teman aku disini.mungkin teman aku yang lain pun mengamalkan isu yang diperkatakan ini pada aku dan kepada teman2 lain..

Apa kata anda berkongsi jawapan bersamaku.hanya menjawapnya di kotak suara di sebelah kanan.