CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

WELCOME

wiNd0oW mUsiC

SUNGGUH SERONOK DI BULAN PUASA

Alhamdulillah..baru-baru nie aku sempat balik ke kampung halaman ku yang mana tanah tumpah darahku..negeriku pulau pinang,aku balik sebelum puasa tujuan aku untuk balik melihat ayah yang sakit dan berhimpun berbuka puasa bersama dengan keluarga tercinta..alhamdulillah setelah aku sampai ke kampung halamanku aku teruja karna seluruh keluargaku ada di teratak syurga kami..pada keesokan harinya marhaban ya ramadhan iaitu bulan puasa.

yang paling aku seronok dan tersergam kenangan indah dalam hidupku adalah disaat sibuk untuk berbuka,kecoh satu rumah dengan gelagat kami semua..denga gelagat anak buahku yang mana sibuk juga nak berbuka..manakala kakak serta kakak iparku sibuk memasak..bila tiba waktu berbuka memang seronok dengan riuh rendah kami sekeluarga..ingin terucap dihati..berbuka puasa bersama keluarga adalah pengalaman yang paling indah dimana dapat merapatkan jurang terpisah antara aku dan keluarga..best..sangaaat..