CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

WELCOME

wiNd0oW mUsiC

CORETAN HATIKU BERBISIK KESYUKURAN KEHADRAT ILLAHI..

ALHAMDULILLAH ...syukur aku serta keluargaku kepada Allah s.w.t.hari ini hari gembira buat diriku,hal ini kerana aku mendapat berita nun jauh dari ibuku yang menyatakan aku,punyai teman baru(anak buah baru).ini terjadi karna kakakku yang bernama SITI SARAH BT. ISMAIL dan suaminya RIZAL BIN ABDUL RAHIM, telah berjaya melahirkan dan menimang cahya mata yang pertama pada hari ini..berita ini aku dapati pada sekitar pukul 2.30 petang..hatiku berasa lega karna kakakku telah selamat melahirkan cahya mata pertamanya,dengan melahirkan seorang puteri penyuluh cahya kebahgiaan keluarga.aku mengharapkan cahya mata tersebut bakal mengukuhkan dan menambah ''NUUR KEBAHAGIAAN RUMAH TANGGA'', mereka.AMIIINN..
YA'ALLAH..terima kasih ku panjatkan kesyukuran kepadamu karna memberikan satu lagi cahya yang bakal merubah keluarga kami agar lebih bahgia..walaupun aku berada un jauh dari mereka dan keluargaku aku ttp berasa syukur,seronok dan gembira yang tak terhingga karna aku telah diberikan anak buah yang lagi satu serta ia makin bertambah ahli keluargaku..


CORETAN HATIKU BERBISIK KESYUKURAN KEHADRAT ILLAHI..