CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

WELCOME

wiNd0oW mUsiC

CORETAN HATIKU TERHADAP WANITA PENUH BERMAKNA BAGIKU..


Dua wanita ini adalah pembakar semangatku,malah mereka ini adalah darah dagingku..sebelah kiri adalah ibunda tersayang bernama AZIZAH BT SHAMSUDDIN,tanpa beliau aku tidak di lahirkan didunia ini,tanpanya juga aku tidak kecapi kebahgiaan sekarang,tanpa ibu aku bisa jatuh dan tidak akan bangun karna perjalanan hidupku banyak datangnya dari restunya,manakala wanita disebelah kanan ibuku,adalah kakak ku,wanita ini juga idola hidupku..
wanita ini diberikan nama sama seperti dirinya iaitu HALIJAH BT. ISMAIL.aku sangat kagum dengan ketabahan kakakku serta keberanian,kesetiaan,kesabarannya dalam menempuh dugaan hidupnya,walaupun hidupnya kurang lengkap bersama anak tersayangnya ''DANIA AMANI''(anak buahku).wanita ini bisa trus berdiri walaupun ujian yang melandanya,sehinggakan sekarang beliau sentaisa bangun menuntut haknya kembali..''yaallah..kau pertemukanlah zuriatnya kembali kesisinya yaallah..''.
cukup untuk aku akui perpisahan yang aku alami juga amat memedihkan walaupun hanya sementara dengan jarak yang jauh,inikan pula terpisah jauh tanpa mendengar khabar.kini hanya doa yang dapat aku lafazkan agar mereka dapat dipertemukan..walau apa pun terjadi aku tetap berada disisi mereka berdua karna mereka adalah sumber untuk ku trus menyusuri liku-liku hidupku..
luahan terbuku dihatiku
11/08/09
12.45 pm