CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

WELCOME

wiNd0oW mUsiC

BINGKISAN BUAT BONDA DAN AYAHANDA

MAK..AYAH..ACHIK SANGAT MERINDUI MAK DAN AYAH..
Ntah apa yang berlaku pada diriku semalam setelah mendengar suara mak dan ayah
melalui hanfoneku..aku sebak bila mendengar berita yang ayah kurang sihat..hati anak mana yang tak sedih dan tak senang duduk bila mendengar berita akan ibu bapanya tidak sihat..aku bertanya apa punca ayah jatuh sakit?.mak menjawap sakit lama ayah,iaitu kesan ayah operasion,terus aku terdiam kerana aku pernah mendengar kata-kata abangku mengenai ayah pada masa silam,dimana ayah masuk ke wad ICU kerana sakitnya,abang menceritakan saat-saat ayah bercakap dengannya..semalam aku terus terdiam dan memohon agar pisang takkan berbuah dua kali lagi..apa-apa pun hanya doa dari seorang anak sahaja yang mampu aku kirimkan buat ayah dan mak..sehingga sekarang aku merasa resah..walaupun mak memberitahu yang ayah sekarang sudah baik..tapi hatiku terkenang kembali cerita yang abangku ceritakan padaku..kepada ayah..

KEPADA AYAHANDA..
Ayah achik sangat merindui ayah..hanya doa yang dapat achik kirimkan..achik mengharapkan yang ayah sentiasa sihat selalu..dan diredhai oleh allah..dan mak juga..


AKHIR KATA: SALAM SAYANG RINDU DARI ANAKANDA YANG NUN JAUH.