CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

WELCOME

wiNd0oW mUsiC

SASTRA MEMBUNUH KEBOSANAN,YANG TELAH AKU ALAMI..

Hari ahad bertandang kembali,aku terjaga dari tidurku..entah apa difikir..sudah tentu aktiviti harian,fikiran melayang terbayang-bayang,ntah apa terkenang,lantas lalu idea memberansang,cara membunuh kebosanan.

Pada hari ini,aku keluar bersama sahabatku,kami hanya bertiga,ntah apa cara kami cuba membunuh kebosanan..ia hanya dengan cara berjalan-jalan..berjalan kakiku tiada henti,sehingga sampai di shopping complex MP.hatiku memujuk menjenguk buku di kedai buku,lalu aku melayan perasaan hatiku.namun lepas itu aku terkaku karna aku telah menipu diriku,karna aku telah menghabiskan duitku dengan barangan lain dan juga buku,serta tidak disengajakan aku trus pulang lalu terfikir aku telah berjaya membunuh kebosananku..

akhir kata dariku''fikiir dan rancanglah perjalanan hidupmu serta rutin harianmu agar dapat membunuh kebosanan dengan kearah kebaikkan''.