CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

WELCOME

wiNd0oW mUsiC

Bisikkan hati tersirat buat ''TEMAN''.

persahabatan membuat kita rasa bahagia,
cerita ini berkisarkan tentang hidupku,yang mana,kelmarin aku berjalan-jalan bersama teman serumahku,senang di ceritakan aku lebih sesuai,comfortable,suitable dan ape-ape table lah..maksud aku aku lebih disenangi oleh mereka semua dan mereka menyenangi aku..kami pergi berjalan jalan bersama dan tanpa menyedari aku boleh melihat kami seperti sebuah keluarga yang penuh dengan kegembiraan dan sebagainya.

pada malam ini,
barusan tadi perkara ini berlaku terhadap aku,ini juga berkisarkan mengenai persahabatan,ini ceritanya,td tp tepat pada pukul 8.00,pada selalunya kami serumah akan keluar makan malam bersama,tapi malam ini lain pula terjadi,aku tidak dapat bersama mereka karna aku tidak punyai wang untuk keluar makan bersama mereka,tiba-tiba 2 orang sahabatku melenting kemarahan kepadaku karna tidak beritahu yang aku tidak punyai wang untuk keluar makan bersama mereka,lantas sahabat aku yang seorang mengajak aku makan bersama..katanya''jom makan! tentang duit jangan fikir lagi pun kita serumah..lagi pun aku tak suka ada budak rumah tak makan.susah senang sekali..''.dan yang seorang lagi terus menjerit ''kalau ko tak nak kuar makan aku bungkuskan untuk ko!!''.sebak hatiku mendengar kata-kata mereka.lalu aku berkata aku sudah kenyang..mereka tetap tidak percaya,dan aku cuba terus meyakinkan mereka yang aku sudah makan,akhir sekali mereka pun bergerak ke kedai makan di hadapan rumah.

kata hatiku,
Yaallah,terima kasih karna ENGKAU tempatkan aku bersama teman-teman yang baik serta penuh keperhatinan,syukur walaupun aku menimpa musibah yang lain..ENGKAU sedia memberikan dugaan yang menyayat hatiku ini..trima kasih yaallah..

kepada teman-teman,
''Aku mohon maaf sebab aku telah menipu kalian semua,sebaliknya aku hanya makan sekeping roti kering dan air masak..''.aku mengharap kalian sentiasa diredhai allah s.w.t karna sifat baik kalian terhadapku..''

coretan hatiku hari ini.