CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

WELCOME

wiNd0oW mUsiC

pErBezAaN rUtiN hAriaN kitA

''Aku'' tetap ''Aku'' tp apakah rutin harianku?????? ntah aku pn ,tidak tahu..kadang2 apa yang aku buat..jada yang lari dari ''time table''..kadang2 lari dari semua yang dirancang..ntah la..knapa ia berlaku...mgkin kekuatan pada diri tidak mampu mengawal diri agar mengikuti rutin harian yang di rancangkan..petang ini aku hanya menghabiskan masa di kedai keluargaku..ini satu pengisian masa lapangku..sangat seronok dimana aku boleh belajar tentang dunia perniagaan..
aku mempunyai matlamat pada kedai milik keluargaku..macam2 telah aku rancangkan..tp ntah jadi ntah tidak...itu impian dan rutin harian aku..tp bagaimana pula rutin harian anda???
sekira kita pelakon mst rutin harian padat dengan shooting lakonan..hrm..bla aku terfikir mereka sangat disiplin kerana setiap hari mereka melaksanakn rutin harian yang tepat dalam perancangan mereka sama da ''time table'' mereka.
tp berbeza pula dengan apa yang aku lihat..seperti pelanggan yang sentiasa datang ke kedai aku..bla tengok saja pelanggan yang datang..selalu orang yang sama..mgkn itu rutin harian mera agaknya..berkumpul dan berborak tentang isu yang ingin dibincangkan...